ارسال پاسخ

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3770

pvc-asso.ir

پیش‌بینی بازار جهانی قالب‌گیری تزریقی توسط R&M 

پیش‌بینی می‌شود بازار ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی با نرخ رشد مرکب سالانه 3/6 درصد از 10.3 میلیارد دلار در سال 2020 به 12.3 میلیارد دلار در سال  2025 برسد.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی‌وی‌سی:

 

ماشین‌های قالب‌گیری تزریقی برای تولید محصولات پزشکی ترجیح داده می‌شوند زیرا این ماشین‌ها قادر به ارائه قطعات تزریقی پیچیده با دقت بالا هستند و در دستگاه‌های جراحی و پزشکی مانند سرنگ، ویال، دستگاه‌های تنفسی، کانولر، اتصالات پزشکی، سیستم‌های هوا و بطری‌های دارویی کاربرد دارند.

 

 شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان صنعت بهداشت و درمان را تحت تاثیر قرار داده است. به دلیل افزایش انفجاری تعداد موارد کووید-19، تقاضا برای تجهیزات پزشکی به طور تصاعدی در حال افزایش است. کشورهایی مانند هند و چین به قطب تولید و تامین تقاضای این تجهیزات در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

 

ماشین‌های قالب‌گیری تزریق هیدرولیک به دلیل طول عمر سرویس‌دهی طولانی و  کاربردهای گسترده، محبوب‌ترین نوع این ماشین‌ها می‌باشد.

 

APAC شامل کشورهای بزرگ نوظهور مانند چین و هند است از این رو زمینه‌ی توسعه بیشتر صنایع در این منطقه زیاد است. بازار ماشین قالب‌گیری تزریقی به طور قابل توجهی در حال رشد است. منطقه APAC تقریبا 61% از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد وبزرگترین بازار دستگاه قالب‌گیری تزریقی را به خود اختصاص داده است که چین عمده‌ترین بازار را در بین کشورها دارد و انتظار می‌رود رشد چشمگیری داشته باشد.

 

 افزایش استانداردهای زندگی در کشورهای درحال ظهور در APAC عامل اصلی رشد در این بازار است. پیش‌بینی می‌شود افزایش جمعیت همراه با توسعه فناوری‌ها و محصولات جدید، این منطقه را به مقصدی ایده‌آل برای رشد بازار ماشین‌های قالب گیری تزریقی تبدیل کند.

 

رونق بخش صنعت خودرو، کالاهای مصرفی و بسته‌بندی و پیشرفت در فرایند تولید برخی از عوامل اصلی بازار در APAC هستند. انتظار می‌رود کشورهایی مانند هند، اندونزی و چین با توجه به افزایش تقاضا از صنعت خودرو، رشد بالایی در بازار ماشین های قالب‌گیری تزریق داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد